• 12.05.11, 14:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT ja Elioni värskendus maksab 700 000 

Lisaks teistele TeliaSonera gruppi kuuluvatele ettevõtetele saavad tänasest uue välimuse ka EMT ja Elion, Delfi teatel läks täna avalikustatud ühtne logo maksma 700 000 eurot ehk üle 10 miljoni krooni.
„Praegu toimuvad sisemised ja välised uuendused on järjekordne samm pidevas arengus,“ ütles EMT juhatuse esimees Valdo Kalm. 
Elioni juhatuse esimehe Valdur Laidi sõnul alustas Elion juba aasta tagasi suurte sisemiste ümberkorraldustega, olla lihtne ja paindlik kõikides kohtades, kus klient ettevõttega kokku puutub. „Sealt sündis vajadus muuta eraklientide pakkumist, muuta kodulehe ja poodide ülesehitust ning palju muud. Nüüd on mitmed ideed ellu viidud ning paljud muudatused ootavad veel ees,“ ütles Laid.
Uuenenud on Elioni koduleht ja nutiTV keskkond, EMT koduleht ja kõik e-keskkonnad ning ka EMT ja Elioni esindused.

Artikkel jätkub pärast reklaami

EMT ja Elion toovad täna turule mitu uut pakkumist, et tuua Eesti klientideni EMT ja Elioni TeliaSonera gruppi kuulumise hüved. EMT ja Elioni ühispakkumine võimaldab kasutada ettevõtete ühistel eraklientidel kiiremat ja soodsamat mobiilset internetti ning püsiühendust.
„TeliaSonera gruppi kuulumine tähendab üha enam ka seda, et meie siinsed kliendid saavad sellest väga käegakatsutavat kasu. Juba täna tuleme esimese pakkumisega turule,“ ütles Valdo Kalm
Alates tänasest tegutsevad kõik gruppi kuuluvad täisomanduses olevad ettevõtted ühtse sümboli all. Kõik grupi ettevõtted jätkavad tegutsemist oma senise nimega. Muid muudatusi seoses ühise sümboli lansseerimisega ettevõtetes ei toimu.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele