• 16.05.11, 12:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Webmedia ostis Soome tarkvarafirma

Webmedia teatas hetk tagasi, et ostis Soome tarkvarafirma CCC Corporation ja ettevõte kasvas selle tehinguga kaks korda suuremaks.
CCC omandamine kasvatab grupi käivet 40 miljoni ja tegevuskasumit 4 miljoni euroni sel aastal. Webmedia on eesmärgiks seadnud  kolme aastaga kahekordistada käive CCC abil, vahendas Bloomberg. „CCC kavatseb tutvustada erinevaid Webmedia lahendusi Soome turul. Esialgu on fookus Webmedia haiglate infosüsteemide eHealth’i platvormil ja StaffLogic’ul, mis on tööaja planeerimise tarkvara. Mõlemad ettevõtted toetuvad samadele põhitehnoloogiatele: SharePoint, .NET, Java,“ seisis ettevõtete ühises teates.
Tegemist on Oulus asuva ettevõttega, mis on tegutsenud 25 aastat ja annab tööd 200 inimesele. CCC käive oli eelmisel aastal 22 miljonit eurot
Webmedia juht Taavi Kotka ütles praegu toimuval pressikonverentsil, et Webmedia on nüüd sama suur kui Saku Õlletehas ning läks mööda Balti riikide senisest IT-valdkonna liidrist Exigenist.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Webmedia Grupi juht Priit Alamäe ei avaldanud tehingu hinda, kuid ütles, et see finantseeriti osaliselt omavahendistest ning osaliselt pangalaenuga. Alamäe sõnul on CCC Soomes keskmise suurusega tarkvarafirma, kuid Webmediast suurem.
"Vormilt on see ühe ettevõtte aktsiate ost, aga sisuliselt kahe ettevõtte ühinemine. Me oleme praegu kahte ettevõtet integreerimas," rääkis Alamäe
Webmedia Grupi käive oli 2009. aastal 233 miljonit ja puhaskasum 28 miljonit krooni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele