Webmedia teatas hetk tagasi, et ostis Soome tarkvarafirma CCC Corporation ja ettevõte kasvas selle tehinguga kaks korda suuremaks.
CCC omandamine kasvatab grupi käivet 40 miljoni ja tegevuskasumit 4 miljoni euroni sel aastal. Webmedia on eesmärgiks seadnud kolme aastaga kahekordistada käive CCC abil, vahendas Bloomberg. „CCC kavatseb tutvustada erinevaid Webmedia lahendusi Soome turul. Esialgu on fookus Webmedia haiglate infosüsteemide eHealth’i platvormil ja StaffLogic’ul, mis on tööaja planeerimise tarkvara. Mõlemad ettevõtted toetuvad samadele põhitehnoloogiatele: SharePoint, .NET, Java,“ seisis ettevõtete ühises teates.
Tegemist on Oulus asuva ettevõttega, mis on tegutsenud 25 aastat ja annab tööd 200 inimesele. CCC käive oli eelmisel aastal 22 miljonit eurot
Webmedia juht Taavi Kotka ütles praegu toimuval pressikonverentsil, et Webmedia on nüüd sama suur kui Saku Õlletehas ning läks mööda Balti riikide senisest IT-valdkonna liidrist Exigenist.
Webmedia Grupi juht Priit Alamäe ei avaldanud tehingu hinda, kuid ütles, et see finantseeriti osaliselt omavahendistest ning osaliselt pangalaenuga. Alamäe sõnul on CCC Soomes keskmise suurusega tarkvarafirma, kuid Webmediast suurem.
"Vormilt on see ühe ettevõtte aktsiate ost, aga sisuliselt kahe ettevõtte ühinemine. Me oleme praegu kahte ettevõtet integreerimas," rääkis Alamäe
Webmedia Grupi käive oli 2009. aastal 233 miljonit ja puhaskasum 28 miljonit krooni.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.