• 18.05.11, 09:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RIA hakkab ligi 1500 IT-spetsialisti koolitama

Alates juunist kuni aasta lõpuni korraldab RIA 75 riigi infosüsteemi teemalist koolitust, mida rahastab Euroopa Regionaalarengu Fond ligikaudu 177 tuhande euro ulatuses.
„Korraldame koolitusi juba kolmandat aastat ja sari „Tark e-riik“ on saanud paljude IT-inimeste seas tuntud kaubamärgiks. IT on kiiresti arenev valdkond, meie soov on nii avaliku kui erasektori spetsialiste viimaste arengutega kursis hoida. Sel aastal on kavasse lisandunud palju uusi koolitusi, näiteks infoturbe ja IT-taristu kaitse teemadel,“ rääkis programmijuht Agne Kivisaar.
"Turvaintsidentide ärahoidmiseks ja turvariskide vähendamiseks korraldatavad koolitused ja teabepäevad aitavad ühelt poolt tõsta infoturbe alast teadlikkust, et ühiskonnas toimiks tavapärane elukorraldus ja teiseks tutvustavad  tasuta tehnoloogiad, mida riik pakub," lisas Kivisaar.
Koolituste korraldajad rõhutavad, et tehnoloogia kasutamine ei ole eesmärk omaette, IT on vahend inimeste elu lihtsamaks muutmiseks. Sellepärast on paljudele koolitustele oodatud ka spetsialistid, kelle igapäevatöö ei hõlma infotehnoloogiat ja kelle ametinimetuses ei ole tähepaari „IT“.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Esimene suurem infopäev toimub juunis ja see on pühendatud veebide koosvõimele ehk veebide oskusele omavahel ilma tõrgeteta suhelda.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele