Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
MarkIT Eestis ligi 15 miljoniga plussis
Rahvusvahelise hankekeskkondade võrgustiku kohalik üksus MarkIT Eesti kasvatas möödunud aastal käibe 132,1 miljonilt kroonilt 190,8 miljoni kroonini ja kasumi 8,1 miljonilt 14,8 miljoni kroonini.
2010. aasta oli ettevõttele Eestis edukas, sõnas Markit Eesti juht Margus Vahemäe majandusaruandes.
MarkIT Eesti AS on MarkIT Holding ASi tütarfirma. MarkIT Holding ei ole oma 2010. aasta majandustulemusi veel avaldanud.
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.