Märtsi lõpus Riias Garage48 üritusel alguse saanud idufirma Campalyst, mille neljast asutajaliikmest kaks on eestlased, võitis New Yorgis start-up’ide konkursilt Seedcamp investeeringu ja ligipääsu tippmentorite võrgustikule.
"Meie ettevõte on saanud nii kiiresti arendada tänu Garage48 mentoritele ja mais-juunis toimunud Soome Startup Sauna kuuenädalasele programmile, mis samuti lõppes Campalysti võiduga. Ootame põnevusega koostööd Seedcampiga, et ettevõtet arengus veel mitme sammu võrra edasi viia," sõnas Campalysti arendusjuht Juhan Aasaru.
Campalyst arendab Tartus analüüsitarkvara, mis mõõdab Facebookis tehtavate turunduskampaaniate tasuvust, toote peamised sihtturud on Suurbritannia ja Ameerika Ühendriigid. Firma juht on lätlane Jevgenijs Kazanis, tarkvaraarendust veavad varem Webmedias töötanud programmeerijad Juhan Aasaru ja Sander Muru.
Seedcamp on Euroopa alustavate tehnoloogiafirmade kiirendi, mille toel on tuult tiibadesse kogumas ka Eestist pärit nn inseneride Facebook GrabCAD ja majandustarkvara Erply. Lisaks investeeringule aitavad rohkem kui 1200 Seedcampi võrgustikku kuuluvat mentorit konkursi võitnud ettevõtteid aasta jooksul firma ülesehitamise ja arendamise alal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.