Proovime Rate.ee's hoida teatud kliendiarvuga stabiilsust, kuid rahvusvahelise konkurentsi tõttu see lihtne ei ole, sõnas Eesti Telekomi juhatuse esimees Valdo Kalm.
"Selge see, et rahvusvaheline konkurents ehk rahvusvahelised suhtlusvõrgustikud tulevad peale. See on täiesti loomulik trend ja ega seal imet ei tee," kommenteeris Kalm Rate.ee kärbuvaid majandustulemusi. "Loomulikult me hoiame keskkonda üleval ja proovime hoida teatud kliendiarvuga stabiilsust, kuid samas rahvusvaheline konkurents on niivõrd kõva ja ega see lihtne ei ole," tunnistas ta.
Kalm märkis, et üldjoontes on nad 2006. aastal tehtud investeeringuga Rate.ee’sse rahul, kuna oli ette teada, et suurte rahvusvaheliste brändidega ei ole lihtne konkureerida. "Investeeringul oli ka tasuvusaeg ja me oleme sellele väga lähedal."
Kalm ütles, et investeeringul Rate.ee'sse oli paar põhjust. "Üks oli puht äriline, sõna otseses mõttes kasumit teenida, see on selge. Aga teiseks oli meile väga oluline, et me saime Rate.ee’s testida mobiililahendusi oma klientidele. Alguses oli meil Rate’i kõnekaart ja oli väga oluline testida, kuidas see sellises keskkonnas toimib."
Telekomi juhi sõnul on raske öelda, kas Andrei Korobeinik ajastas müügi väga hästi. "Ka meie jaoks polnud see mingi megainvesteering. Kuna meil oli mitu eesmärki, siis oli see ka meie jaoks hea tehing. Meil on olnud Rate'i mobiili klientide maksimumarv ca 50 000 ja me oleme Telekomi käivet ka päris kõvasti saanud."
"Hetkel ma ei arva, et investeeringu hind oli liiga krõbe. Ma arvan, et me ei ole väga kaugel ka selle tasuvuspunktist," märkis Kalm.
Eesti Telekom ostis 2006. aasta aprillis Andrei Korobeinikult 51% Rate.ee aktsiatest 39 miljoni krooni eest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele