Nokia poed Hiinas on hakanud müüma ka teiste tootjate telefone, sest Nokia telefonid ei ole enam huvitavad hiina tarbijatele, kirjutab Digitoday vahendades Investor Business Daily uudist.
Nokia telefonide populaarsus vajub ka Hiinas, ühes Soome telefonihiiu tugevamatest turgudest. Nokia telefonide asemel on hiinlased huvitatud näiteks Android telefonidest.
Poed on märganud, et Nokia telefone jääb ladudesse ning on selle tõttu hakanud üha enam pakkuma Android-mudeleid. Isegi mitmed Nokia omadest eksklusiivpoodidest Hiinas on hakanud müüma ka konkurentide mobiiltelefone. Nokia kauplustes on müügil mitmeid rahvusvahelisi ning ka Hiina kohalike tootjate seadmeid.
Ajalehe järgi Telling Telecom, üks Hiina juhtivaid telefonide jaemüüjatest tegi aasta esimeses kvartalis 5,6 miljoni euro suurust kahjumit tänu müümata Nokia telefonidele.
Teine suur Hiina jaemüüja PTAC ei ole teinud peale eelmist aastat suurt tellimust Nokialt. Tavaliselt on hiina jaemüüjad teinud märtsis-aprillis miljonitesse eurodesse küündivaid tellimusi.
Nokia turuosa Hiinas on langenud kahe aasta taguselt 33%-lt 19%-ni. Tänavu on müügilangus olnud 20 protsendi kantis.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.