Viimasel Best Internetil oli üheks peamiseks teemaks, nagu ka eelmistel kordadel, turundamine sotsiaalvõrgustikes. Samas kerkisid esile ka muud spetsiifilisemad teemad, millest üks oli kodanike privaatsus internetis ja cookie’de lubamise temaatika.
Sellele teemale juhtisid oma ettekannetes tähelepanu International Advertising Association UK president Michael Toedman ning süvendatult ka smartAD'i partner Rando Rannus.
Kuna cookie’de temaatika jääb paljudele turundusvaldkonna inimestele häguseks, otsustas Best Marketing Rando Rannuse abiga teemasse selgust tuua.
Loe lähemalt Best Marketingist (vt
siit).
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.