Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uuring: millised on Eesti firmade Facebooki-sõnumid?
Best Marketing viis Best Internet 2011 jaoks läbi uuringu Eesti sotsiaalmeedia olukorrast.
Kuna lavalt kõike ette kanda ei jõudnud, siis avaldame siinkohal väikese ülevaate Eesti populaarseimate Facebooki ärikategooria lehtede (metrix.station.ee andmetel) postituste sisust. Saate teada, kui tihti ja millise sisuga sõnumeid Eesti ettevõtted Facebookis edastavad.
Vaatluse all oli 13 TOP 40-sse kuuluvat Facebooki fännilehte (jätsime kõrvale meedia nagu Postimees ja Ühikarotid), vaatluse perioodiks on augusti lõpu kuni septembri alguse postitused. Suurimatel Facebooki lehtedel on fänne vahemikus 16 000 – 47 000.
Lähemalt loe uuringust Best Marketingist (vt siit).
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.