Esialgne miljardi dollari hinnang põhineb rahastamisega seotud arutelul ja ekspertide hinnangutel. Rovio väärtus sõltub enam kui 400 miljonist tasuta ja tasulise rakenduse kasutajast ning nendega seotud müügi- ja eelseisvate aastate kasvutempost.
Rovio tuntuim mäng on Angry Birds, mille brändiga on seotud reklaamid, T-särgid, kostüümid, täidisega maskotid ning isegi kokaraamat.
Vesterbacka ütles Bloombergile, et Rovio on väga tulus. "Oleme väga, väga tulus ettevõte. Me ei ole noteeritud börsiettevõte veel, kuid me saame rahastada omavahenditest oma kasvamist," rääkis ta. Seda, kuhu börsile soovib Rovio minna, Vesterbacka ei avalikustanud. Küll kinnitas ta, et kava kohaselt toimuks IPO aasta pärast.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb