Uue Kindle Fire tahvelarvuti abiga on Amazon.com-i sõnul järsult kasvanud populaarsete Kindle'ite müük USAs, mis läinud Tänupühade ostunädalavahetusel oli elulise tähtsusega firma jaoks.
Maailma suurima internetijaemüüja sõnul müüdi sel aastal Mustal reedel neli korda rohkem Kindle'i tooteid, kui aasta tagasi, mil Kindle oli ainult e-lugerina saadaval, vahendab Reuters.
Mustal reedel osutus just 199 dollarit maksev Kindle Fire Amazon.com-i müüduimaks tooteks ja on püsinud müüduim toode juba viimased kaheksa nädalat pärast müüki jõudmist.
"Me näeme, kuidas paljud kliendid ostavad mitu Kindle'it - ühe endale ja teised kingitustena. Me eeldame, et see trend jätkub pühadeperioodil edasi," firma asepresident Dave Limp.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Head müüginumbrid panid investorite silmis särama ka firma aktsia, mis esmaspäeval tõusis 6,2%, 193,75 dollarini, samas kui üldine Nasdaqi komposiitindeks kerkis 3,6% võrra.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.