Maksu- ja tolliamet võttis alates 15. veebruarist testperioodiks kasutusele internetitelefoni tarkvara Skype.
Skype’i kaudu saavad nii Eestis kui ka välismaal asuvad kliendid vastuseid tulu deklareerimise küsimustes ja abi nii paber- kui ka elektroonilise deklaratsiooni täitmisel. Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype´i kontole saab ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.
Skype’i kaudu saab teha tasuta kõnesid interneti kaudu, kõne kvaliteet on võrreldav tavatelefoni helikvaliteediga.
Maksu- ja tolliameti kasutajanimed Skype’i võrgustikus on tulud1 ja tulud2. Kliente teenindatakse esmaspäevast neljapäevani kella 8.30-16.30 ja reedeti kella 8.30-15.30. Testperiood kestab kuni 2. aprillini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?