• 21.02.12, 13:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Webmedia grupi käive kasvas üle kahe korra

2011. aasta oli Webmedia Groupi jaoks rekordilise kasvu aasta. Kasvu põhimootoriteks olid laienemine Soome turule ning oluline orgaaniline kasv senistelt turgudelt.
Grupi konsolideeritud käive kasvas üle kahe korra 33,9 miljoni euroni ning konsolideeritud EBITDA kasvas 75% 4,1 miljoni euroni. Grupi ettevõtete kogukäive oli üle 42 miljoni euro.
„Webmedia Groupil oli vapustavalt hea aasta vaatamata üldisele keerulisele majanduslikule olukorrale kogu Euroopas. Me suutsime oma olemasolevaid äriliine orgaaniliselt kasvatada kolmandiku võrra ja juba praegu võib öelda, et Soome firma CCC ühinemine Webmedia Groupiga on läinud edukalt,“ ütles Webmedia Groupi tegevjuht Priit Alamäe.
2011. aastal kasvas oluliselt ettevõtte kliendibaas. Eestis on Webmedia tugevdanud oma positsiooni turuliidrina. Leedus on mitmed uued kliendid avalikust ja finantssektorist valinud Webmedia oma strateegiliseks partneriks. Esimeste suurte projektidega on alustatud Venemaal finantssektoris ning Omaanis avaliku sektori klientidega. Esimene riigirahanduse juhtimise projekt Aafrikas on edukalt käivitatud.
„Meie tooteportfell ja laienenud kompetents tagavad meile kasvu ka järgnevatel aastatel, kuid meie jaoks on kõige olulisem jätkuvalt olla atraktiivne tööandja, kes pakub oma inimestele huvitavaid väljakutseid,“ ütles Alamäe.
2000. aastal asutatud Webmedia Group on rahvusvaheline tarkavaraarenduse ettevõte, millel on kliente rohkem kui 15 riigis. Ettevõtte poolt tarnitud lahendusi kasutavad kliendid telekomi, finantsteenuste, tööstuse, logistika, tervishoiu ja avalikus sektoris. Koos pidevate alltöövõtjatega töötab ettevõttes üle 650 spetsialisti.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele