• 28.02.12, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Miks on Skype'i uue juhi hüüdnimi Parasiil?

Märtsi lõpus Skype'i Eesti üksust juhtima hakkava Tiit Paananeni hüüdnimi on Parasiil. Hobilennundusega tegelev Paananen hindab lennuki ja organisatsiooni juhtimist sama riskantseks.
"Parasiil on hea näide sellest, kuidas kunagi tehtud valikud kummitavad elu lõpuni. Võta endale meeltesegaduses hüüdnimi, kasuta seda ajal, kui internetis on moes pseudonüümid, kirjuta mõned blogid, tee kasutaja paari sotsiaalvõrgustikku – ja ongi tehtud," kommenteeris Paananen Skype'i blogile antud intervjuus. "Parasiil ei tähenda midagi, aga on käepärane viis eristuda, kui nii juba kord on läinud."
Äripäevale teadaolevalt on Paananen kirglik langevarjuhüppaja ja hobipiloot.
Lennuki ja organisatsiooni juhtimises on paralleelid tema sõnul ilmsed. "Suur risk, suur kasu, kui lend õnnestub või organisatsioon töötab. Kiirused ja massid on suured. Energiat kulub muudatuste läbiviimisel palju ja inimlik viga suudetakse tavaliselt turvasüsteemidega elimineerida, aga juhul kui ka need ei rakendu, on tagajärjed katastroofilised. Lendureid valmistatakse ette pikalt ja pidevalt tuleb ennast täiendada ja värskendada. Kui on kriis, siis tihti on otsuse tegemise kiirus tähtsam selle täiuslikkusest."

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele