Apple'i menukas uus iPad sai Austraalias tagasilöögi, sest riigi tarbijakaitseamet süüdistab firmat eksitavas reklaamis.
Austraalia Konkurentsi- ja Tarbijakomisjoni sõnul on nad palunud föderaalkohust, et nad garanteeriks, et Apple viiks tarbijad kurssi seadme tehnilise võimekusega, korrigeeriks enda reklaami ning hüvitaks tarbijatele kahjud, vahendas Reuters.
Apple'i reklaam lubab, et iPad Wifi + 4G omanikud saavad SIM-kaardiga 4G andmeside võrguga ühenduse, kuid tegelikult see nii ei ole, ütles tarbijakaitse.
Austraalias on turul ainult üks 4G võrk, kuid seegi on teisel skaalal ega suuda iPadiga ühendust luua.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Reutersil ei õnnestunud Apple'i Sydney pressiesindajaga ühendust saada.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.