• 05.04.12, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti idufirmad maailmakuulsa võistluse finaalis

MIT Global Startup Workshop’il Türgis jõudsid ligi 60 osalejast finaali kaks Ajujahi finalisti: kolmerattaline tõukeratas Raybike ja reisimäng Gamebook.
EASi innovatsioonivõimekuse juhi Aali Lilleoru sõnul on eestlaste projektid jätnud MIT (Massachusetts Institute of Technology) Global Startup Workshop’i korraldajatele läbi aastate nii tugeva mulje, et 2013. aasta idufirmade suurvõistlus toimub juba Tallinnas. “Gamebook oli Ajujahi mullune finalist ning Raybike’i võistkonnale annab rahvusvaheline tunnustus tänavusel konkursil kindlasti enesekindlust juurde,” ütles Lilleorg ja lisas, et Raybike’id on soetanud praeguseks juba nii Tallinna Lennujaam kui Skype’i kontor.
Eestit esindas Türgis peetud MIT Global Startup Workshop’il kaheksa Ajujahil osalenud meeskonda.
MIT Global Startup Workshop toimus tänavu 15. korda. Tegemist on maailma ühe mainekama idufirmade konkursiga, mis ühendab ettevõtjaid, investoreid, akadeemikuid ning avaliku sektori esindajaid. Ürituse eesmärgiks on uute lahenduste tunnustamine ning ettevõtluse ja kontaktide edendamine.
EASi ellukutsutud ettevõtluskonkursi Ajujaht eesmärgiks on aidata noori talente uuenduslike ettevõtete loomisel. 95 000-eurose auhinnafondi panevad tänavu kokku Eesti edumeelsed ettevõtted ja organisatsioonid: SEB Pank, ABB, Webmedia, Skype, NASDAQ OMX, Technopolis Ülemiste, Tallinna Teaduspark Tehnopol, Briti Nõukogu, KredEx, Terviseparadiis, Heateo SA, Avision, MarkIT, Advokaadibüroo Borenius, Tallinna ja Tartu linn. Ajujahi aitavad ellu viia BDA Consulting, Invent Baltics ja Connect Eesti.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele