• 09.04.12, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTO: Skype pilab Twitterit ja Facebooki

Oma uues kampaanias teeb Skype sapist nalja Twitteri ja Facebooki üle, vahendab businessinsider.com.
Eelmisel nädalal käivitas Skype USAs ja Suurbritannias turunduskampaania, mille peaeesmärk on panna meid väärtustama omavahelist otsesuhtlust. Seejuures vastandab Skype end sotsiaalvõrgustikele.
12 miljonit dollarit maksva kampaania slogan on "It's time for Skype" - on aeg kasutada Skype'i. Kuigi osa kampaanias kasutatavatest sõnumitest on üldisemat laadi - küsides näiteks, millal muutus normaalseks õnnitleda ema tema sünnipäeval kirjalikul teel -, siis teised püüavad otseselt Twitteri ja Facebooki kaudu suhtlemist naeruvääristada.
Businessinsider.com pöörab seejuures tähelepanu asjaolule, et kuigi Skype on antud kampaania raames suhtlusvõrgustike suhtes kriitiline, püütakse väljaspool seda nendega koostööd teha. Näiteks on Skype ja Facebook ühendanud oma jõud, et võimaldada Facebookis videokõnesid teha.
Samuti on Skype teatanud plaanidest luua nn humoticon - Facebooki aplikatsioon, mis aitaks kasutajatel luua nende enda näol põhinevaid emotikone.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele