• 09.04.12, 15:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTO: Skype pilab Twitterit ja Facebooki

Oma uues kampaanias teeb Skype sapist nalja Twitteri ja Facebooki üle, vahendab businessinsider.com.
Eelmisel nädalal käivitas Skype USAs ja Suurbritannias turunduskampaania, mille peaeesmärk on panna meid väärtustama omavahelist otsesuhtlust. Seejuures vastandab Skype end sotsiaalvõrgustikele.
12 miljonit dollarit maksva kampaania slogan on "It's time for Skype" - on aeg kasutada Skype'i. Kuigi osa kampaanias kasutatavatest sõnumitest on üldisemat laadi - küsides näiteks, millal muutus normaalseks õnnitleda ema tema sünnipäeval kirjalikul teel -, siis teised püüavad otseselt Twitteri ja Facebooki kaudu suhtlemist naeruvääristada.
Businessinsider.com pöörab seejuures tähelepanu asjaolule, et kuigi Skype on antud kampaania raames suhtlusvõrgustike suhtes kriitiline, püütakse väljaspool seda nendega koostööd teha. Näiteks on Skype ja Facebook ühendanud oma jõud, et võimaldada Facebookis videokõnesid teha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Samuti on Skype teatanud plaanidest luua nn humoticon - Facebooki aplikatsioon, mis aitaks kasutajatel luua nende enda näol põhinevaid emotikone.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele