Koosolekul viibinud nentisid, et vidinad näevad ühekaupa kenad välja, kuid koos ei moodusta nad tervikut.
„Tundsin, et me tõesti ei tea, kus on meie hing või meie disainipõhimõtted,“ ütles Windowsi disainiga tegelev Sam Moreau. "Kui me panime need kõik seinale, olime üllatunud, et meil ei ole mingit sõnumit.“
Nad püüdsid leida ettevõtte toodetele ühtset disaini. Inspiratsiooni saadi ka Londoni metroost. Seal kasutatavad lihtsad sümbolid aitavad reisijatel hõlpsamalt orienteeruda. Sealt tuli ka Microsofti Metro disain, mis kasutab eredaid värve ja lihtsid vorme, et kasutajad saaksid kergemini navigeerida mobiiltelefonides, tahvelarvutites ja arvutites. Microsoftile muutus hädavajalikuks kasutada disaini müügi genereerimiseks, et püüda Apple'it ja Goodle'it.
„Tõesti on tore, et Microsoft astus lõpuks mängu ja lõi oma disainikeele,“ ütles Frog Designi juhatuse esimees Mark Rolston.
„Me disainisime Metro järgmiseks 10-20 aastaks,“ ütles Windows Phone'i disaini eest vastutav endine Nike veterandisainer Albert Shum.
Metro sai nime 2009. aastal, kui Shum ja üheksa disinerit lukustasid end Seattle'is stuudiosse, et töötada välja Microsofti mobiiltelefoni ilme. Mõjutusi saadi sushikokkadest kuni klassikaliste mööblidisaineriteni välja.
Nagu ka Windows Phone'i disainerid, hankisid ka Moreau tiimi liikmed inspiratsiooni metroo-, lennujaama ja liiklustähistest. Kogu konverentsisaali sein oli täis märke Londoni ja New Yorgi metroodest ja Aasia lennujaamadest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb