• 16.04.12, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ja Jaapan tihendavad küberkoostööd

Kuna seni on kontaktid Eesti ja Jaapani küberspetsialistide vahel olnud napid, otsustasid kahe riigi kaitseministeeriumide esindajad tihendada kaitsealaseid konsultatsioonide.
Jaapanit külastav kaitseministeeriumi kantsler Mikk Marran kohtus Tokyos Jaapani kaitseministeeriumi aseministri Hironori Kanazawaga ja teiste kõrgete ametiisikutega välis- ja kaitseministeeriumist. Tegemist oli Eesti kaitseministeeriumi esimese kõrgetasemelise visiidiga Jaapani kolleegide juurde.
Kohtumistel arutati koostööd küberkaitsevaldkonnas ja Afganistani tulevikuga seotud küsimusi ning lepiti kaitsealaste konsultatsioonide tihendamises, teatas kaitseministeerium. Samuti otsustati kohtumisel süvendada küberkaitse-alast koostööd ning Eesti kutsus Jaapanit panustama Tallinnas asuva NATO küberkaitsekeskuse töösse ja osalema küberkaitseõppustel.
Kantsler Marrani sõnul on Jaapan üks NATO kaheksast globaalsest partnerist, kellel on kaalukas roll nii oma regioonis kui maailmas laiemalt. „Eesti ja Jaapani küberkaitsega tegelevate ametkondade ülesehitus on väga sarnane, kuid seni on kontaktid Eesti ja Jaapani küberspetsialistide vahel olnud napid. Arutasime ka küberkaitse poliitilisi ja õiguslikke aspekte erinevates rahvusvahelistes organisatsioonides,“ sõnas Marran.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele