• 18.04.12, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Skype'i esimese töötaja idufirma sai investoreilt miljoni

Skype'i esimese töötaja Taavet Hinrikuse idufirma TransferWise, mis aitab teha erinevate riikide vahel rahaülekandeid, sai investoritelt miljon eurot.
2011. aasta jaanuaris lõid Taavet Hinrikus ja Kristo Käärmann Londonis idufirma TransferWise, mis võimaldab inimestel ja ettevõtetel liigutada kiirelt ja soodsalt raha erinevate riikide ja valuutade vahel. TransferWise töötab kui vahendaja, mille abiga saavad inimesed luua endale kasutajakonto ning teha selle kaudu rahaülekandeid.
"TransferWise'ga ei lahku nael kunagi Londonist ja pankade suured vahendustasud jäävad ära. Äri on täiesti seaduslik," vahendab Hinrikust businessinsider.com.
Täna teatas idufirma, et sai 1,3 miljoni dollari (1 miljon eurot) suuruse finantseeringu IA Venture poolt, milles osalevad ka Index Venure, Pay-Pali kaasasutaja Max Levchin ja teised riskiinvestorid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel saab TransferWise'i kaudu ülekandeid teha vaid mõnes valuutas. Kui ettevõtmine osutub edukaks, laieneb see ka teistele valuutadele.
Hinrikus, kes oli Skype'i esimene töötaja, loodab, et TransferWise saab rahaülekannete Skype'iks.
TransferWise kasutab partnervõrgu (P2P) ärimudelit, mis võimaldab kasutajatel teha rahaülekandeid hetkehinnaga, küsides teenuse eest koondtasu £1 ülekande eest.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele