Nokia raporteeris esimese kvartali 1,572 miljardi eurosest puhaskahjumist, vahendab Bloomberg.
Mullu samal ajal teenis ettevõte 231 miljonit eurot puhaskasumit.
Mõnede kuludeta oleks kahjumiks kujunenud 428 miljonit eurot võrreldes mulluse 447 miljoniga.
Ettevõtte ärikahjumiks kujunes 1,34 miljardit eurot võrreldes mulluse 439 mln eurose kasumiga. Mõnede kuludeta oleks ärikahjumiks tulnud 260 miljonit eurot võrreldes mulluse 704 miljoni eurose kasumiga.
Ettevõte sai 1,1 miljardit eurot erakorralist kulu, osaliselt tänu Nokia Siemensi võrguseadmete üksuse restruktureerimisele. Analüütikud ootasid ettevõtelt 312,6 mln eurost kahjumit.
Käive kahanes 29 protsenti, 7,35 miljardile eurole, mis on peaaegu seitsme aasta väiksem käive.
"Ma imestan, kes ostavad selliste suhtarvudega aktsiat," ütles KBC Asset Managementi fondijuht Leon Cappaert, kes müüs Nokia aasta juba aasta tagasi. "Kõigil on kõrgemad marginaalid kui praeguses olukorras oleval Nokial," lisas ta.
Nokia saatis tehasest välja mullusest 24 protsenti vähem telefone (83 mln tükki), mis on ligi kuue aasta viletsaim tulemus. Nokia müüs umbes kaks miljonit uut Lumia telefoni.
Aktsia tõusis tulemuste avaldamise järel 4,4 protsenti, 3,16 eurole.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.