OKIA loovjuht Kaupo Kalda on kogunud kokku QR-koodide kasutamise mittetoimivaid näiteid Eestist, kirjutab Best Marketing.
"Ajalehes elektroonikatoote reklaam, QR-kood viib tutvustusvideole – super! Aga tihti ei ole asi nii hea," märgib Kalda ning toob paar näidet, et neist apsakatest õppida.
Loe, millised probleemid QR-koodidega võivad veel esineda ja milline on meediapinda arvestades QR-koodi jaoks sobiv mõõt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Tänapäeval on arvutist saanud partner, kes võtab enda kanda rutiini ning laseb kasutajal keskenduda sellele, mis on päriselt tähtis. Tehisintellektiga (AI) varustatud masinad ei ole enam kauge tulevikuvisioon, vaid abilised, mis muudavad töö sujuvamaks ja loovamaks.