Cambridge'is asutatud Eesti startup firma GrabCAD ei piirdu seniste saavutustega - nagu inseneride arvu, kes kasutavad eelmisest aastast CAD (Computer-Aided Design) mudeli „raamatukogu” kahekordistamine ja rida tooteid, mis disainitud läbi veebisaidi. Nüüd alustab ettevõte millegi veel uuenduslikumaga.
GrabCADi tegevdirektor Hardi Maybaum sõnas, et firma plaanib alustada millegagi, mis oleks nende äri keskmeks: teenus, mis võib muuta viisi, kuidas insenerid ja nende kliendid koostööd teevad, kirjutas Boston Business Journal.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Firma plaanib lähiajal palgata juhtkonda kolm asedirektorit. See on vajalik, sest GrabCAD tahab alustada uue koostöö teenusega lähikuudel.
Praegu tehakse enamik inseneride ja nende klientide vahelisest koostööst meilitsi, saates kavandeid edasi-tagasi ning arutledes nende üle telefoni teel.
GrabCAD arendas Maybaumi sõnul välja viisi, mis on „visuaalsem viis koostööks”.
Teenus, mille testversioon pandi käima eelmisel nädalal, võimaldab inseneridel postitada nende kavandite 3D versioonid GrabCADi. Kliendid saavad kavandit pöörata, et näha kõiki külgi ja jätta kommentaare soovitud kavandi osa juurde.
Meybaum demonstreeris teenust robotkäe kavandi peal: „Klient saab lisada siia märke ja küsida, et kas saad muuta selle pikkust,” näitas ta.
Teenus ei nõua klientidelt uue tarkvara installimist. Samas sulgeb see lõhe klientide ja tootjate vahel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
GrabCAD asutati Eestis 2009. aasta lõpus.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.