Tarkvaratootja Oracle Corp teatas, et ostab Collective Intellect’i, mis aitab ettevõtetel saada Facebookist ja Twitterist tarbijate kohta informatsiooni, vahendas finantsuudisteagentuur Reuters.
Lepingu tingimused pole veel avalikustatud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Teade Oracle’i otsusest tuli päev peale ettevõtte rivaali Salesforce.com Inc’i kokkulepet osta Buddy Media, ettevõtte, mis tegeleb sotsiaalmeedia turundusega.
Collective Intellect kasutab internetipõhist teksti analüüsimise tarkvara, et aidata oma klientidel koguda ja töödelda informatsiooni internetis aset leidvatest tarbijate vestlustest ja muudest kättesaadavatest allikatest.
Oracle’i aktsia hind tõusis täna 1,93% 26,7 dollari peale.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.