Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Rovio töötab Hiinas koos piraatidega
Arvutimärgufirma Rovio levitab oma tooteid Hiina turul, kasutades koostööpartneritena ka piraatkauba valmistajaid.
Hiina on Roviole USA järel suuruselt teine turg. Angry Birdsi tegelased on Aasia piraattoodete valmistajate lemmikud – turul on massiliselt Angry Birdsi pehmeid mänguasju, riideid, jalanõusid, õhupalle, seljakotte, koolitarbeid.
Erinevalt paljudest teistest lääne ettevõtetest ei ole Rovio üritanud kogu Hiina piraatkauba tootmist kinni panna, vaid on neist mõnele koostööd pakkunud, rääkis Rovio Hiina juht Paul Chen.
Rovio müüb praegu näiteks Angry Birdsi õhupalle. Ettevõtte turundusjuht Peter Vesterbacka leidis Pekingist aasta alguses piraatpalle ja talle see idee meeldis. Viimistletud lõpptulemust võis näha 1. mai ajal Soomegi tänavapildis.
Ametlikke Angry Birdsi müügikanaleid on Hiinas üha rohkem. Juulis avab Rovio esimese poe Shanghais ja kavatseb järgmisel aastal kaupluste arvu sajani kasvatada.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.