Viis aastat tagasi 6,3 miljardi dollari eest soetud internetireklaami firma AQuantive väärtusest kannab Microsoft 6,2 miljardit dollarit maha, mis tõukab tarkvaragigandi tõenäoliselt kahjumisse.
Mitterahaline kahju tähendab, et Microsoft peab juunis lõppenud kvartalis tõenäoliselt leppima kahjumiga. Enne eilset pressiteadet ootasid Bloombergi analüütikud firmale kvartaalseks kasumiks 5,3 miljardit dollarit.
Tarkvaragigant ostis 2007. aastal internetireklaami firmade ülevõtmiste tuhinas AQuantive'i umbes 6,3 miljardi dollari eest, et püüda Google'it. Paraku ei toonud tehing loodetud kasvu firma niigi kahjumit teenivas online-divisjonis.
"Online-teenused on firma suurim pettumus praegu," ütles Bloombergile BGC Partnersi analüütik Colin Gillis, kes soovitab Microsofti aktsiaid osta.
Isegi kui AQuantive'i tehing ei vastanud ootustele, on Microsofti sõnul nende online-divisjon näidanud paranemismärke teistes valdkondades. Näiteks on suurenenud tulu iga otsingu pealt ja Bing on veidi turuosa juurde võitnud.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Värskelt Euroopa kõige väärtuslikumaks börsifirmaks kerkinud Saksa tarkvaraarendaja SAP korraldab Tallinnas sündmuse –
SAP Innovation Day Estonia, kus jagatakse soovitusi ning
viise ettevõtte kasvuks ning kuidas panna AI ja kaasaegne andmeanalüüs konkurentsieelisena kõige efektiivsemalt tööle.