Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tasulised infoliinid tõstsid järsult kõnehinda
Pärast seda, kui Telemedia Eesti AS-ile kuuluvad infotelefoni veebilehed muutsid internetist eraisikute kontaktide otsijatele oma andmebaasid tasuliseks, tõstsid ka infoliinid 1182 ja 1188 kõne hinda.
Kui varem oli lühinumbrile 1182 helistades kõne hinnaks 94 eurosenti, siis nüüd tuleb iga räägitud sekundi eest välja käia 2,5 eurosenti, kirjutab Eesti Päevaleht.
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?