12. juuli 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ksenija Kostina ostis turundusfirma Djumbo

Endine Tallinna linnavolikogu liige ja Peterburi loovagentuuri Smart City omanik Ksenija Kostina ostis Venemaa internetiturundusfirma Djumbo. Eesmärk on liidripositsiooni kindlustamine CPA internetiturunduse valdkonnas nii Venemaa, SRÜ riikide kui ka Baltimaade turgudel.

Ettevõtte internetiturundustegevus koondub edaspidi rahvusvahelise kaubamärgi LeadGid alla. Ostutehingu hind on salastatud, kuid tehing rahuldas mõlemat osapoolt.

„Unikaalne startup Djumbo tõusis kõigest aastaga valdkonna kolme juhtiva operaatori hulka paljuski tänu personaalsele tööle partneritega. Oleme uhked nende saavutuste üle ja just seetõttu töötab Djumbo asutaja Ilja Šteintsaig nüüd LeadGirdi võrgus partnerite suunal,“ kommenteeris LeadGid juhtivpartner Ksenija Kostina.

Ta märkis, et Djumbo omandamine võimaldab kompaniil tõsta kasvutempot ja saada üheks CPA-võrgustiku liidriks Venemaal, SRÜ riikides ja Baltikumis. Ettevõtte otsustati osta just praegu, sest oli õige aeg LeadGid tegevuse tõhustamiseks ning enda teenuste valiku suurendamiseks, kuna ettevõtte oma kiire arenguga jõudis sellise tasemele, et oli vaja operatiivselt laiendada oma ressursse ning liikuda suure potentsiaaliga uusi turge vallutama. 

„Ühinemine LeadGid.ru-ga ei ole ainult võimalus teha seda kõike, mida tegime Djumbos, vaid realiseerida aasta lõpuks ka kõige julgemad ja ambitsioonikamad projektid. Meil on suured eesmärgid – kolmekordne kasv ja 10 000 partnerit 2012. aasta lõpuks,“ tutvustas arenguplaane Djumbo asutaja Ilja Šteintsaig.

LeadGid tegutseb Eesti juba mitmeid kuid ning teotab palju erinevaid kampaaniad Eesti finants- ja turismisektori ettevõtete jaoks. Smart City OÜ Eesti tegevjuht Ilja Burtsevi sõnul on internetireklaami mudel CPA Eestis viimaste 2-3 aastate jooksul peamine suund ning internetiturunduse kanal, mida paljud Eesti suured ettevõtted kasutavad, näiteks finantssektor, kaubanduskeskused jne.

LeadGid ei plaani hetkel veel mõnda ettevõttet osta. "LeadGid on oma valdkonnas esipositsioonidel ning kui kasvutempo jätkab samas suunas, siis võime tulevikus mõelda keda võib ettevõtte veel vajada enda tegevuse arendamiseks," põhjendas Burtsev.

Osapoolte hinnangul ei ole kahe ettevõtte ühendamine kasulik mitte ainult asjaosalistele, vaid kõigile võrgustiku partneritele ja reklaamiandjatele. Viimastele pööratakse palju tähelepanu – juba praegu on neil võimalik teha koostööd oma personaalsete teenindajatega. Märkimisväärselt kasvas partnerite baas, mis kindlustab suurema liikluse ja annab reklaamiandjate projektidele hea tagasiside.

Hea teada:

CPA tähistab väljendit Cost Per Action, mis tähendab "maksa tulemuste eest". Internetireklaami mudelit CPA peetakse täna üheks kõige tõhusamaks. Reklaamija ei maksa klikkide või kuvamiste eest, vaid iga tarbija konkreetse huvi eest toote või teenuse vastu.

Uus kiiresti arenev partnervõrgustik LeadGid ja Djumbo, üks Venemaa edukaimaid CPA projekte, pakuvad klientidele Euroopa kogemust ja teadmisi edendamaks toodete ja teenuste internetimüüki. Juba praegu on ühinenud ettevõttel üle 3000 partneri, kes teevad 2500 online-tehingut ööpäevas, võimaldades klientidel maksta vaid resultatiivse internetireklaami eest.

Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755