Juunis pöördusid tarbijad tarbijakaitseametisse pea 5000 korral. Kasvanud on probleemid pandipakendite tagastamise ja mobiilse internetiga.
Ilmnes tõsiasi, et osa poode ei taha kinni pidada kohustustest tagada tarbijale taara tagastamise võimalus. Kui poes või poe juures asuv taaraautomaat on suletud või rikkis, peab kauplus pandipakendite vastuvõtmise korraldama muul moel, näiteks infoletis.
Mobiilse internetiga seotud probleemid ilmnevad tihemini ilmselt seetõttu, et inimesed viibivad rohkem maapiirkondades, kus teenuse kvaliteet ei pruugi olla sama hea kui linnas. Paljud tarbijad, kes kasutavad m-internetti, on seotud ka tähtajaliste lepingutega ning see teeb lepingu ülesütlemise või teenusepakkuja vahetamise keeruliseks. Seetõttu on oluline kasutada enne lepingu sõlmimist ära prooviaeg (tavaliselt 7 päeva) ning testida teenust seal, kus seda kasutama hakatakse.
Tarbijakaitseameti töö arvudes juunis:
Artikkel jätkub pärast reklaami
• telefoninõustamisi 3938,
• vastuvõtte ametis ja maakonnaesindustes 189,
• kirjalikke järelepärimisi 576,
• kaebusi 285,
• kontrolle 329,
• ettekirjutusi 10,
• märgukirju 111,
• trahve 37 (kogusummas 7516 eurot),
Artikkel jätkub pärast reklaami
• tarbija kaebuste komisjoni otsuseid 26 (neist 12 tarbija kasuks).
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.