Kui Euroopa kliimadirektoraadil õnnestub kehtestada karm CO2 norm, ei tohi Viru Keemia Grupi ja Eesti Energia toodetavat autokütust enam isegi Eestis müüa.
Eesti Päevaleht kirjutab, et komisjon toetub ühe Kanada teadlase esitatud suhtarvule, mis näitab põlevkivist toodetud diislikütust ligi poole rohkem CO2 sisaldavana, kui on naftast toodetud autokütus. Ehkki suhtarvu paikapidavuse kohta pole esitatud mingeid analüüse või tõestusmaterjale, klammerdub komisjon ikkagi suhtarvu külge, sest Euroopa Liit on seadnud eesmärgiks vähendada 2020. aastaks autokütuste CO2 sisaldust kuue protsendi võrra.
„Arvestades põlevkiviõli rafineerimise projektide arengufaase, ei kavatse keegi kindlasti rajada tehast, mille toodangu müük oleks keeruline või majanduslikult ebaefektiivne,” tõdes Eesti Päevalehega vestlenud Kiviõli Keemiatööstuse ja Alexela tanklaketi osanik Heiti Hääl.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.