Koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja Starman loob tänavu juurde üle 40 uue töökoha, otsides uusi teenindajaid, telefonimüüjaid ja tehnikuid, teatab ettevõte.
Starmani juhatuse liikme Toomas Tiiveli sõnul on ettevõte pidevalt laiendanud teenustevalikut, mis omakorda tähendab uusi väljakutseid ka klienditeenindusele. “Niivõrd olulised muutused eeldavad teenindus- ja müügimeeskonna ridade tugevdamist, et tulla toime kasvava nõudlusega ning samas mitte teha järeleandmisi teeninduskvaliteedis,” ütles Tiivel.
Starman on juhtiv koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja, kelle teenused jõuavad Eestis üle 560 000 kodusse. Ettevõte pakub televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid ning edastab telepilti lisaks ka maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv vahendusel. 1992. aastal tegevust alustanud Starman on kasvanud Eesti suurimaks vabaturu tingimustes tekkinud telekommunikatsiooniettevõtteks, mis annab tööd üle 200 inimesele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.