Koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja Starman loob tänavu juurde üle 40 uue töökoha, otsides uusi teenindajaid, telefonimüüjaid ja tehnikuid, teatab ettevõte.
Starmani juhatuse liikme Toomas Tiiveli sõnul on ettevõte pidevalt laiendanud teenustevalikut, mis omakorda tähendab uusi väljakutseid ka klienditeenindusele. “Niivõrd olulised muutused eeldavad teenindus- ja müügimeeskonna ridade tugevdamist, et tulla toime kasvava nõudlusega ning samas mitte teha järeleandmisi teeninduskvaliteedis,” ütles Tiivel.
Starman on juhtiv koduste kommunikatsioonilahenduste pakkuja, kelle teenused jõuavad Eestis üle 560 000 kodusse. Ettevõte pakub televisiooni-, interneti- ja telefoniteenuseid ning edastab telepilti lisaks ka maapealse leviga digitelevisiooni ZUUMtv vahendusel. 1992. aastal tegevust alustanud Starman on kasvanud Eesti suurimaks vabaturu tingimustes tekkinud telekommunikatsiooniettevõtteks, mis annab tööd üle 200 inimesele.
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?