18. novembri hilisõhtuni saab esitada äriideid Eesti suurimale ettevõtluskonkursile Ajujaht. Ajujahi ellukutsuja on EAS, konkurssi kaasrahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi vahenditest.
Reedese seisuga on enim esitatud ideid tööstuse ja disaini ning IKT valdkonnast, järgnevad turism ja teenusmajandus.
Üks juba idee esitanutest on geeniteadlane ja biotehnoloogia ettevõtja Mario Plaas, kes on ka varem Ajujahil osalenud ja 2011. aasta konkursil C-hepatiidi ravimikatseteks spetsiaalse geneetilise baasiga hiiri aretava firmaga KPA Scientific finaali jõudnud. Tema seekordse äriidee sisuks on kemikaalide toksikoloogiliste uuringute teostamine, et muuta ohutumaks meid ümbritsevat elukeskkonda. Plaas julgustas ettevõtlike noorte biotehnoloogide kõrval Ajujahist osa võtma ka kõigi teiste valdkondade esindajaid. “Ajujahil osalemine tuleb kasuks juba seetõttu, et see toob palju positiivset tähelepanu. See on võimalus näidata, et oled olemas ja sul on tõsi taga,” ütles Plaas.
Ajujahi konkursile idee esitamiseks on ainuke tingimus, et sama äriideega ei ole teenitud müügitulu enam kui kuus kuud enne konkursi tähtaega ega saadud stardilaenu, ettevõtlustoetuseid või investorraha.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Äriidee sisestamine toimub kodulehe
www.ajujaht.ee kaudu, selle eelnev vormistamine või formaalse äriplaani olemasolu pole vajalik.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.