Miks peaks otsima uusi töötajaid oma ettevõttesse sotsiaalmeedia kaudu? Sellele küsimusele annab Personali Praktiku uues numbris peatoimetaja Kristi Mikiver lihtsa vastuse – seal on kandidaadid.
Sotsiaalmeedias värbamisel tuuakse Mikiveri sõnul tavapäraselt välja kaheksa tegurit. Kogu tegevuse tuum on ettevõtte karjäärileht sotsiaalmeedias ning sellega seostatakse kogu ülejäänud tegevus, mille hulka kuulub näiteks tööandja maine, talendi kommuunid, vabade ametikohtade info, värbamiskuulutused, töötajate tehtud viited, mobiiltelefoni "sõbralik" leht ja ATS integratsioon.
Sotsiaalmeedias värbamise ajalugu pole veel väga pikk, kuid Mikiveri hinnangul võib siin juba suunamuutuseid täheldada: näiteks CV sellisel kujul kui praegu arvatavasti kaob. Kui ei kao, siis vähemalt teiseneb olulisel määral.
Loe artiklit edasi ajakirja Personali Praktik värskest numbrist. Tellijad saavad ajakirja lugeda ka
veebis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Indrek Kald, Kaire Uusen
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.