Facebooki aktsia tõusis kuue kuu kõrgeimale tasemele, kui mobiilireklaamidega prognoositakse firma senist käekäiku arvestades leevendavat kasumit, vahendas Bloomberg.
JP Morgan Chase & Co analüütiku Doug Anmuthi hinnangul on Facebook mobiilireklaamide arenguga veel algfaasis. Teenused nagu Facebook Exchange, mis aitab ettevõtetel saata reklaame kasutajatele nende varasema veebitegevuse põhjal, peaksid Anmuthi sõnul aitama järgmisel aastal käivet suurendada.
Kolmanda kvartali seisuga kasutasid ligikaudu 60% Facebooki liikmetest sotsiaalvõrgustikku mobiiliseadmete kaudu, aasta varasem tulemus oli umbes 47%. Facebook teatas oktoobris, et ligi 14% reklaamimüügist saavutati nutitelefonide ja tahvelarvutite vahendusel.
Ettevõtteid online-reklaami ostmises nõustava Kenshoo teatel moodustab praegu mobiilile kulutatav Facebooki reklaam viiendiku suhtlusvõrgustikufirma tervikust. Facebook saab mobiilireklaamidega 70% rohkem kui analoogsete reklaamidega teistes seadmetes.
Väärtpaberibörsil Nasdaq kohaliku aja järgi kell 14:35 (Eestis kell 21:35) tõusis Facebooki aktsia 0,95% hinnani 31,59 dollarit. Umbes neli tundi varem jõudis ettevõtte aktsiahind hinnani 31,96 dollarit, mis on päeva kõrgeim hind pärast 10. juulit.
Seotud lood
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.