EMT ärikliendi divisjoni juht Jüri Kriisemann ütles täna Best Marketingi konverentsil "Hinnastamise parimad praktikad", et mobiilioperaatori ainult kõneminuti järgi valimine on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi.
"Hinnata mobiilioperaatorit ainult kõneminuti järgi on sama, mis võrrelda naisi rinnaümbermõõdu järgi või meest kehakaaluindeksi järgi. See ei ole kriteerium, mille järgi peaks valima," lausus ta.
Ta nentis, et 90% klientidest kaotavad nad konkurentidele Tele2-le ja Elisale mitte hinna pärast, vaid emotsiooni pärast. "Minu jaoks on oluline, et klient oleks oma otsusega rahul," nentis Kriisemann.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?