• 13.02.13, 15:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Deloitte: mobiilireklaam suundub tahvlitesse ja nutitelefonidesse

Audiitorfirma Deloitte prognoosib, et tänavu jaguneb senine mobiilireklaam kaheks- reklaamiks tahvelarvutites ja reklaamiks nutitelefonides.
Deloitte`i koostatud värske IT-ala ülevaade toob välja, et nutitelefonide reklaam võib tuua kasumit 4,9 miljardit dollarit ja tahvelarvutite sektor 3,4 miljardit dollarit. See tähendab kasumit iga nutitelefoni kohta 2,50 dollarit ja iga tahvli kohta 12,60 dollarit.
Aastaks 2014 ennustab Deloitte tugevat kasvu mõlemas sektoris. Reklaam nutitelefonides võib kasvada kuni 35 protsenti ja reklaam tahvelarvutites kuni 55 protsenti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele