EMT hinnangul on Emori uuring Elisa tellimustöö, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000–1500 inimese ütluste baasil.
Elisa avalikustas täna TNS Emori turu-uuringu tulemused, mille järgi on Elisa mobiilside eraklienditurul 34% turuosaga uus turuliider. EMT ei pea seda uuringut adekvaatseks.
"Uuringus on kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97% (Elisa 34%, EMT 32% ja Tele2 31%), mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubränd Diilita," viitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp. "Kui väljajäänud osa 3% kuulub Diilile, on EMT turuosa isegi uuringu põhjal Elisa omast suurem (35%), kuid tegelikkuses on vahed veelgi suuremad," on Sepp veendunud.
Sepa sõnul on EMT turuosa 2012. aasta tulemuste põhjal 45%. "Enne konkurentide andmete avalikustamist hindasime oma turuosaks 44%, kuid see osutus eeldatust 1% võrra suuremaks. EMT hoiab kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul," on Sepp veendunud.
Seotud lood
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?