Autor: Aira Tammemäe • 14. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT: peame Elisa väidet otseseks valeks

EMT hinnangul on Emori uuring Elisa tellimustöö, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000–1500 inimese ütluste baasil.

Elisa avalikustas täna TNS Emori turu-uuringu tulemused, mille järgi on Elisa mobiilside eraklienditurul 34% turuosaga uus turuliider. EMT ei pea seda uuringut adekvaatseks.

"Uuringus on kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97% (Elisa 34%, EMT 32% ja Tele2 31%), mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubränd Diilita," viitab EMT avalike suhete juht Kaja Sepp. "Kui väljajäänud osa 3% kuulub Diilile, on EMT turuosa isegi uuringu põhjal Elisa omast suurem (35%), kuid tegelikkuses on vahed veelgi suuremad," on Sepp veendunud.

Sepa sõnul on EMT turuosa 2012. aasta tulemuste põhjal 45%. "Enne konkurentide andmete avalikustamist hindasime oma turuosaks 44%, kuid see osutus eeldatust 1% võrra suuremaks. EMT hoiab kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul," on Sepp veendunud.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755