Kuni 26. märtsini oodatakse kõiki kodumaiseid e-teenuseid kandideerima konkursile “Eesti parim e-teenus 2013”. Kategooriaid on tänavu seitse: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine.
Veebruari lõpus tunnistati Justiitsministeeriumi Registrite ja Infosüsteemide Keskuse loodud majandusaasta aruannete elektroonilise esitamise keskkond viimase kümne aasta maailma parimaks e-riigi lahenduseks konkursil United Nations World Summit Award on the Information Society +10.
“Eestlaste e-teenuste kõrgest tasemest annab tunnistust just äsja kümnendi maailma parimaks e-lahenduseks tunnistatud e-aruandluskeskkonna edu,” kiidab Seth Lackmann, kes esindab e-teenuste konkursi žüriis Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liitu. “Sellele tuginedes ootan kõrgetasemelist ning põnevat konkurssi ja samaväärseid kandidaate nii erasektorilt kui ka riigiasutustelt. Ennekõike ootame tugevaid kandidaate üle-eestilisele konkursile, aga seejärel kindlasti ka mõõtu võtma ülemaailmsele World Summit Awardi konkursile,” lisas Lackmann.
Käesoleva aasta konkursil on seitse kategooriat: e-äri, e-tervis, e-haridus, e-meelelahutus, e-kultuur, e-valitsemine ja e-kaasamine. Lisaks nimetatud seitsmele kategooriale valitakse ka peavõitja. Eripreemia kõige kasutajasõbralikumale lahendusele paneb välja Baltikumi suurim IT ettevõte Nortal.. Samuti valitakse välja kuni kaheksa teenust, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel e-teenuste konkursil
http://www.e-konkurss.net/2013/02/varasemad-konkursid.html Artikkel jätkub pärast reklaami
Konkurss „Eesti parim e-teenus“ toimub selle nime all teist korda. Esimene kord leidis üritus aset 2011. aastal. Varasematel aastatel on konkurss toimunud nime all „Parim sisuteenus“
Konkursi eesmärk on tutvustada ja tunnustada Eesti innovatiivseid e-teenuseid ja e-lahendusi ja nende tellijaid-tootjaid nii avalikus, era- kui mittetulundussektoris, samuti motiveerida teenusepakkujaid jätkuvalt välja töötama uusi kasulikke lahendusi.
Autor: aripaev .ee
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.