Autor: Maarit Eerme • 22. märts 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

EMT: elektrooniline hinnasilt on see, millest ei tahaks loobuda

EMT jaekontseptsioonijuhi Reimo Undi sõnul on elektrooniline hinnasilt nagu iPad, et kui sul seda ei ole, siis ei oska seda tahta. Kuid, kui sul see on olemas, siis ei taha sellest enam loobuda.

Unt rääkis seminaril "Kuidas IT lahendused kaubanduses raha teenima panna?", et enne elektroonilisi hinnasilte pidid teenindajad tund aega varem tööle tulema, et kaupadele saaks korrektsed hinnasildid ette panna. „Hinnamuutused tulid ette, kuna kaks korda nädalas vahetasid tootjad hindu,“ ütles Unt.

Undi sõnul on igas EMT kaupluses kasutusel umbes 150 elektroonilise hinnasildi ning kõik infomuudatused toimuvad öösel.

Veel positiivse poole pealt tõi Unt välja seda, et seadmed kasutavad samu patareisid, mis paigaldamise hetkel. „Hetkel on 99,5% hinnasiltidest töökorras,“ kinnitas Unt.

„Meie jaoks on investeering tasunud ennast 1-2 aastaga ning sinna lisandub veel ka innovatsioonikuvand,“ ütles Unt. Lisades, et kuna nad olid esimesed, siis neil olid soetamishinnad teised, kui seda võib ehk praegu saada.

EMT võttis esimesena kasutusele elektroonilised hinnasildid 2008. aastal Narva kaupluses, millega nad pälvisid ka teenindustoe auhinna.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112