• 26.03.13, 15:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Soorm: iga töötaja järele joosta ei jõua

Talleggi juhatuse esimees Teet Soorm rääkis, et nende ettevõttes on töötajate jälgimise süsteem olemas. Selle abil jälgitakse, kas tööaega kasutatakse otstarbekalt ning et palgaarvestuses oleksid numbrid korrektsed.
„Tööaja jälgimine on meil tehase-, farmi- ja vabrikutöötajatel, kes sisenevad ettevõtte territooriumile töötõendiga," rääkis Soorm. "Tõend registreerib tsehhi või farmi sissetuleku ja lahkumise aja. Saan iga hetk arvutist vaadata, kas töötaja on tööl, mis kell ta sisenes ja mis kell lahkus,” kommenteeris Soorm.
Ta leidis, et ega süsteem muud annagi, kui võimaluse jälgida töötaja tööaega ning kui ei ole palgalehti, siis aitab kontrollida, ega midagi valesti täidetud ole.
„Kui on palju töötajaid, siis igaühe järele joosta ei jõua,” nentis ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Äripäev küsis ettevõtetelt, kas ja kui palju ning mis otstarbel kasutatakse töötajate jälgimise süsteeme.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele