Autor: Väinu Rozental • 2. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Regio juht: TOPi võit tugevdab meie brändi

Meie firma väärtus on see, et me tahame olla parim töötaja- ja peresõbralik firma ja kui seda tunnustatakse ning võimendatakse läbi TOPi, siis see tugevdab meie brändi, ütles ASi Regio tegevjuht Ülo Säre.

„Edetabeli võit on alati tunnustus ja samas see võimendab seda, et me tahamegi olla sellised, kelle jaoks on töötaja ja pere on oluline,“ lausus Säre. „TOP brändib seda, et me oleme pere- ja töötajasõbralikud. Näiteks lastetuba on meil juba kümme aastat tegutsenud ehk enne, kui TOPi üldse koostama hakati.“

Geoinfosüsteemide ja kaartidega tegelev Regio võitis eelmisel aastal pere- ja töötajasõbralike firmade TOPi.

Äripäev küsis eelmisel aastal mõne TOPi võitnud ettevõtete juhtidelt, kuidas on edetabeli võit ärile kaasa aidanud. Küsimuse ajendiks on uudis, et gaselli TOPi võitnud OÜ Kominox tunnistas, et võidust oli abi Eesti pangast laenu saamisel.

 

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112