• 03.04.13, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti idufirma sai Aasiast järgmise suurkliendi

Ajatempliteenust pakkuv Guardtime sai Hiinas teise suurkliendi. Ettevõtte teenust hakkab kasutama 55 mln Zhejiangi provintsi elanikku.
Guardtime pakub ametnikele teenust läbi Ningbo sertifitseerimiskeskuse, kirjutab Yahoo Finance. Guardtime´i teenus kulub 55 mln elaniku teenindamiseks ja ettevõtte teenust kasutatakse maksuteenuste ning elektrooniliste tšekkide märkimisel.
Ningbo linnastus elab 7,6 mln inimest. Linn oma 3 mln elanikuga on Hiinas suuruselt kolmekümne hulgas. Lisaks Ningbole teenindab sertifitseerimiskeskus ka Zhejiangi provintsi, kus elab kokku 55 mln inimest.
Ningbo sertifitseerimiskeskus on Guardtime´i neljas klient Kagu-Aasias - hiljuti alustas ettevõte koostööd Filipiinide valitsusega, Tai riikliku telekomifirmaga ning Hiina Telekomiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Äripäev kirjutas mullu oktoobris, et Hiina valitsus premeeris ettevõtet 247 000 euroga ning vabastas viieks aastaks maksudest.
"Aasia on suurepärane turg, sest neil ei ole tehnoloogilist pärandit nagu USAs või Euroopas. See tähendab, et nad suudavad kiiremini omaks võtta uusi tehnoloogiaid, sest nad ei pea tegelema vanade tehnoloogiatega," kommenteeris ettevõtte juht Mike Gault sügisel.
Mis on GuardTime?GuardTime on 2006. aastal asutatud Eesti firma, mis pakub matemaatikal põhinevat ajatempli teenust, millega on võimalik tõendada andmete päritolu, loomiskuupäev ja autentsus.
Idee on välja töötanud Eesti teadlased Ahto Buldas ja Märt Saarepera ning sellega võib korraga tembeldada miljoneid dokumente. See tähendab, et ajatemplit saavad kasutada ettevõtjad kõikjal maailmas ning tegu on väga suure potentsiaaliga lahendusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele