Eile kinnitas Bonnier Business Press AB tehingu ZAO Ajur-Mediaga, Peterburi suurima online-väljaande fontanka.ru omanikuga. Bonnier omandas 51 protsenti Ajur-Media aktsiatest.
ZAO Ajur-Media avaldab mitmeid veebiväljaandeid, teiste hulgas Peterburi enimloetud uudislehte fontaka.ru, aga ka veebilehti fontanka.fi, fontanka.fm, Doctor Piter ja Voditel Peterburga.
”See on oluline samm meie positsiooni kindulustamisel Peterburi meediaturul,” sõnas Bonnier Bursiness Press AB tegevjuht Anders Eriksson. “Tehing sobib Bonnieri strateegiaga kasvada aktiivselt uues meedias ja väljaspool Skandinaaviat. Vene turu suurus ja kasvupotentsiaal on meile aktraktiivne, oleme seal aktiivselt uusi võimalusi otsinud.”
“Arvan, et Fontanka on kindlasti parim meediaväljaanne selles 5 miljoni elanikuga linnas,” ütles Bonnier Business Press ZAO juht ning tulevane Ajur-Media juht Andrus Vaher. “Fontanka on viimasel viiel aastal märkimisväärselt kasvatanud nii lugejate hulka kui müüki. Veebileht on väga tugev ja lojaalse auditooriumiga."
Vaheri sõnul on toimetus teinud head tööd. "Pikaajaline Fontanka peatoimetaja Aleksandr Gorskov jätkab meeskonna juhtimist ka pärast tehingut," ütles Vaher. "Bonnieri peaülesanded meie ühises äris on müügi- ja administratiivvaldkondades."
ZAO Ajur-Media veebilehti külastab 250 000 unikaalset külastajat päevas. Fontanka.ru avati 2000. aasta septembris ja on Peterburi vanim ning ka olulisim online-väljaanne, mida loeb kolmandik suurlinna internetikasutajatest. Ettevõttes on palgal 70 töötajat.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.