Autor: Marek Mühlberg • 10. aprill 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Heiti Mering: mida pikem on müügiprotsess, seda kõrgem on tunnitasu

Tieto Estonia müügijuht Heiti Mering selgitas seminaril "Avaliku sektori infosüsteemide planeerimine ja arendamine", kuidas ja milliste tegurite mõjul kujuneb infosüsteemi hind.

Meringi sõnul peab tellija aru saama, et pakkuja näol on tegu äriettevõttega, kelle eesmärk on teenida kasumit. "Müüdav kaup on seejuures töötaja tööaeg, st iga tund, mis kulub hankijaga tegelemiseks, tähendab pakkuja jaoks kulu. Lisaks sellele tuleb teha investeeringuid riistvarasse, litsentsidesse, koolitustesse jms," arutles Mering.

Heiti Mering pidas seminaril ettekande teemal "Infosüsteemide hinda kujundavad tegurid ja arendusvajaduste kogumine." Loe ettekannet siit:

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112