• 11.04.13, 00:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Heiti Mering: mida pikem on müügiprotsess, seda kõrgem on tunnitasu

Tieto Estonia müügijuht Heiti Mering selgitas seminaril "Avaliku sektori infosüsteemide planeerimine ja arendamine", kuidas ja milliste tegurite mõjul kujuneb infosüsteemi hind.
Meringi sõnul peab tellija aru saama, et pakkuja näol on tegu äriettevõttega, kelle eesmärk on teenida kasumit. "Müüdav kaup on seejuures töötaja tööaeg, st iga tund, mis kulub hankijaga tegelemiseks, tähendab pakkuja jaoks kulu. Lisaks sellele tuleb teha investeeringuid riistvarasse, litsentsidesse, koolitustesse jms," arutles Mering.
Heiti Mering pidas seminaril ettekande teemal "Infosüsteemide hinda kujundavad tegurid ja arendusvajaduste kogumine." Loe ettekannet siit:

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele