Kupongiäri Cherry.ee tegevjuhi Priit Tompi sõnul on logistika ettevõttele uus valdkond, kuid klientide teenindamiseks otsitakse uusi võimalusi. Cherry avas esinduskaupluse Rotermanni kvartalis, et suhtlus kliendiga nende kontrolli all oleks.
"Hetkel on see siiski veel ideetasandil, mis võib saada reaalsuseks aasta jooksul, kuid konkreetset ajakava paigas pole," selgitas Tromp, kuidas edeneb ettevõtte kulleriteenuse juurutamine.
Täna toimetab ettevõte nende veebipoest ostetu kundele kätte SmartPOSTi pakiautomaatide teenustega. "Oma väljastuspunkti otsustasime avada peamiselt seetõttu, et kliendikogemus oleks meie kontrolli all. Logistika on meie jaoks veel suhteliselt värske valdkond, arenguruumi jagub ja kindlasti plaanime tekitada juurde kohaletoimetamisviise, mis Cherryst ostmise kasutajale võimalikult valutuks muudaks," selgitas ta.
Kõigil B2C (ärilt-kliendile) teenuseid pakkuvatel logistikaettevõtetel tasuks tema hinnangul panna pea tööle, kuidas pakkuda just e-kaubanduse ettevõtetele sobivaid lahendusi pakkuda, nende ärispetsiifikast lähtuvalt. "Näiteks arvestades tõsiasja, et e-poest ostes võib kuller olla ainsaks näost näkku kontaktiks lõpptarbijaga ja pakkuda lahendusi, võiksid logistikafirmad mõelda, kuidas seda kogemust võimalikult e-poe brändiga sobituvaks muuta," leidis ta.
Tema sõnul ostavad inimesed üha altimalt internetist ning tema hinnangul on e-kaubanduse osakaal Eestis Lääne-Euroopaga võrreldes ebaproportsionaalselt väike.
Kuidas muudab e-äri pakkide kohaletoimetamist paremaks, saab pikemalt lugeda tänasest Äripäevast rubriigist Logistika.
Autor: Rivo Sarapik, Mariliis Pinn
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.