Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Amazoni eduvalem – müüa vähem füüsilisi esemeid
Internetikaubamaja Amazon, mis varem müüs füüsilisi asju nagu raamatud, plaadid ja DVDd, üritab nüüd sama teha digitaalses maailmas, kus kasumimarginaalid on kõrgemad.
Seda osalt ka sellepärast, et e-raamatute, muusika- ja videofaile suudetakse palju kiiremini edastada, kirjutas Reuters.
Amazoni esimese kvartali käive kasvas 22 protsenti, 16,07 miljardi dollarini ning seda tänu digitaalse sisu, pilvandmetöötluse ning jaemüügi kasvule. Ettevõtte esimese kvartali toodete kohaletoimetamistasu langes võrreldes eelmise aastaga 5,1 protsenti.
Kuna Amazon on viimastel aastatel investeerinud pikaajalisse kasvu (ehitanud laohooneid, arendanud tahvelarvutit Kindle Fire'it), on see mõjutanud ka kvartalikasumit.
Firma puhaskasum langes võrreldes eelmise aastaga 37 protsenti, 82 miljoni dollarini. Aasta varem oli Amazoni puhaskasum 130 miljonit dollarit.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.