• 28.04.13, 23:50
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

City Motors: Facebook toob aastas 100 000 eurot kasu

Automüüja City Motors juhataja Henrik Raave hinnangul toob Facebook neile aastas meediakulutuste arvelt 100 000 eurot kasu.
Facebook asendab kulutusi kallitele reklaamikanalitele nagu tele ja outdoor, märkis ta. Siiski pole kõik City Motorsi munad ühes korvis – lisaks Facebookile kasutab City Motors ka raadiot ja otseposti.
Majanduskriisi esimene aasta ehk 2009 tõi Raave sõnul endaga kaasa müügilanguse 80-90 protsenti. "Elu sundis meid lõpetama ka meediaostud. Samal ajal alustasime süvendatult veebiturundusega, sh Facebook. Aastaks 2013 on müük suures plaanis taastunud, meediakulutuste osas oleme täna aga ca 100 000 eurot madalamal tasemel. Hääletoruks on saanud veeb, sh Facebook," lisas Raave.
23. aprillil toimunud Best Marketingi sotsiaalmeedia konverents "Best Practice 2013" andis ülevaate erinevate ettevõtlussektorite sotsiaalmeedia parimatest praktikatest. Loe pikemalt SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele