Facebook asendab kulutusi kallitele reklaamikanalitele nagu tele ja outdoor, märkis ta. Siiski pole kõik City Motorsi munad ühes korvis – lisaks Facebookile kasutab City Motors ka raadiot ja otseposti.
Majanduskriisi esimene aasta ehk 2009 tõi Raave sõnul endaga kaasa müügilanguse 80-90 protsenti. "Elu sundis meid lõpetama ka meediaostud. Samal ajal alustasime süvendatult veebiturundusega, sh Facebook. Aastaks 2013 on müük suures plaanis taastunud, meediakulutuste osas oleme täna aga ca 100 000 eurot madalamal tasemel. Hääletoruks on saanud veeb, sh Facebook," lisas Raave.
23. aprillil toimunud Best Marketingi sotsiaalmeedia konverents "Best Practice 2013" andis ülevaate erinevate ettevõtlussektorite sotsiaalmeedia parimatest praktikatest. Loe pikemalt SIIT.