Eile Tartus StartSmarti startup-konverentsil üles astunud raamatupidamistarkvara Margn looja Taavi Hõbejõgi rääkis üritusel Erplyga ühinemise taustast ja müügitegevuse olulisusest tarkvaraettevõtte jaoks.
"Kui algul oli väga palju suundi, kuhu meie toode võiks areneda, ja valikute tegemine oli väga raske, siis strateegiline partnerlus Erplyga aitas fookuse selgemini paika panna - kui klient küsib meilt, kas plaanime arendada ka laofunktsioone, saame lihtsalt öelda "ei" ja suunata kliendi partneri juurde," kõneles Hõbejõgi, kelle sõnul on Margni müügitulu Erplyga ühinemise järel mitmekordistunud.
Erplyga tiheda koostöötamise väärtuseks pidas Hõbejõgi ka ühise müügikanali tekkimist, tootetugede ühendamise ja kontorite ristkasutuse võimalust. "Ka uusi turge on lihtsam vallutada partneriga, kelle bränd on juba tuntud," lisas ta.
Hõbejõgi sõnul peab tarkvaraettevõte teadvustama müügi rolli oma toote turundamisel. "Kui Toggl (tööaja arvestust pakkuv Eesti tarkvara) keskendub vaid toote arendamisele ja seeläbi kasutajate võitmisele, siis ZeroTurnaround loobus ühel hetkel ainult tootekesksest lähenemisest ja võttis Bostonisse müügiga tegeleva inimese, misjärel nende müük tõusis taevasse," rääkis Hõbejõgi.
Seotud lood
Juba selle kuu lõpus, 24. aprillil vallutab Tallinna Kultuurikatla IT-valdkonna tippe koondav sündmus Televent.