Autor: Rainer Saad • 31. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Facebooki aktsiahinnal varuks hiigelkatalüsaator

Jeffries’i analüütik Brian Pitz usub, et videoreklaamid saavad Facebookile olema suureks katalüsaatoriks ning see muudab aktsia väga atraktiivseks.

„Usume, et videoreklaamid võivad olla järgmine miljardi dollari äri,“ ütles Pitz CNBC saatele „Fast Money“. „Kui vaadata videosid lauaarvutist või mobiilist, on see üks parimaid reklaamiformaate, ja seda mitte ainult vaadatavuselt, vaid ka hinnaperspektiivilt.“

Facebooki aktsia tõusis eile 5,3% 24,55 dollarini. Kuid aktsia kaupleb ligi 14 dollarit madalamal eelmise aasta IPO hinnast, milleks oli 38 dollarit.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112