Jeffries’i analüütik Brian Pitz usub, et videoreklaamid saavad Facebookile olema suureks katalüsaatoriks ning see muudab aktsia väga atraktiivseks.
„Usume, et videoreklaamid võivad olla järgmine miljardi dollari äri,“ ütles Pitz CNBC saatele „Fast Money“. „Kui vaadata videosid lauaarvutist või mobiilist, on see üks parimaid reklaamiformaate, ja seda mitte ainult vaadatavuselt, vaid ka hinnaperspektiivilt.“
Facebooki aktsia tõusis eile 5,3% 24,55 dollarini. Kuid aktsia kaupleb ligi 14 dollarit madalamal eelmise aasta IPO hinnast, milleks oli 38 dollarit.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.