Jeffries’i analüütik Brian Pitz usub, et videoreklaamid saavad Facebookile olema suureks katalüsaatoriks ning see muudab aktsia väga atraktiivseks.
„Usume, et videoreklaamid võivad olla järgmine miljardi dollari äri,“ ütles Pitz CNBC saatele „Fast Money“. „Kui vaadata videosid lauaarvutist või mobiilist, on see üks parimaid reklaamiformaate, ja seda mitte ainult vaadatavuselt, vaid ka hinnaperspektiivilt.“
Facebooki aktsia tõusis eile 5,3% 24,55 dollarini. Kuid aktsia kaupleb ligi 14 dollarit madalamal eelmise aasta IPO hinnast, milleks oli 38 dollarit.
Seotud lood
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.