• 06.06.13, 18:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarkvarafirma Datel sisenes USA turule

Tarkvaratootja AS Datel võitis USAs Virginia osariigis paikneva Montgomery maakonnavalitsuse väljakuulutatud elektrooniliste kaardirakenduste loomise hanke.
„Tehingu maksumusest peame olulisemaks pikaajalisemat perspektiivi, kuna võidetud hange laieneb tingimustele vastavalt ka teistele osariigi omavalitsustele ja avab seega Eestis toodetud kaardirakendustele 8,5-miljonilise elanikkonnaga turu. See on paljutõotav algus Eesti e-valitsemise lahenduste ekspordis suurematele välisturgudele," märkis AS Datel juhatuse esimees Urmas Kõlli.
USA turu teenindamiseks asutas Datel tütarettevõtte Ovela LLC, kes vastutab suurriigis klienditeeninduse ja turunduse eest, arendustiim jätkab emaettevõttes Eestis. "Praegu tegeleme aktiivselt hankelepingu täitmisega ja tütarettevõtte tegevuse arendamisega," lisas Kõlli.
Dateli ekspordivaldkonna juht Villem Alango sõnul tõi Eestis väljaarendatud toodetele võidu mitte ainult tehnoloogia sobivus, vaid ka võime klientide konkreetsete vajadustega arvestada, samuti hindasid kliendid kiiret juurutustsüklit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

„USAs leidub kümneid tuhandeid analoogsete vajadustega kliente, nii et meie esmapilgul väike samm võib saada ajalooliseks läbimurdeks Eesti e-valitsuse lahenduste ekspordis,“ lisas Alango.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele